tirsdag 5. januar 2016

Hvordan du skal følge med på denne fantastiske bloggen

Jeg skal ærlig innrømme det, jeg skjønner ikke en dritt av blogging. Ikke finner jeg meg selv i google, ikke skjønner jeg hvordan jeg skal få hipt og kult design utover å legge ut et bilde av et synkehull og ikke skjønner jeg hvem som egentlig eier hva av noe. MEN, nå har jeg etter litt leting selv og hjelp fra søte Sillis kommet opp med to måter man kan følge bloggen utover å bruke sin egen hukommelse og sjekke den per nettleser hver dag.

1. Nederst på siden finnes det et alternativ hvor du nå kan skrive inn emailen din, og så får du visstnok en mail hver gang jeg skriver noe rykende ferskt og dritspennende her.

2. Sillis fant frem til en app:


Siterer Sillis videre her:

"Last ned. Søk på bentetalentet.blogspot.com og så kan du velge å abonnere på rss feed eller atom eller hva faen det stod. Jeg bare trykka på rss feed siden noen hadde skrevet om det her og så at JA, jeg vil ha notification om nye innlegg. Baddabing-baddaboooom!"


3 kommentarer:

  1. 😎sender regning i posten

    SvarSlett
    Svar
    1. Neste gang du kommer på besøk så spanderer jeg fylla og burger king.

      Slett
    2. Sweet deal! Smask på pannen din

      Slett